måndag 21 maj 2007

V. 20 FREDAGSFYRAN - TANDLÄKARSKRÄCK

Tema: Tandläkarcheck

1) Vad har du för känslor inför ett tandläkarbesök?
Inte så farlig nu, men OJ vad jag har varit rädd för tandläkaren. Nu svider det mest i plånboken!


2) Hur ofta byter du tandborste?
Byter tandborste?? Måste man det??


3) Hur bra/dålig tandhälsa har du?
Jag har inte haft något hål på många många år. Har dessutom börjat med tandtråd för att hålla tandstenen i schack. Så jag tycker nog att jag har bra tandhälsa ...


4) Brukar du ljuga för tandläkaren (t.ex. påstår att du äter mindre godis än du gör)?
Nope ... jag ljuger inte för min tandläkare!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Byter tandborste?? Måste man det??

Ja... det bör man... eller jag måste det med tandställningen... den är typ kört i en månad...

Du och jag verkar verkligen har hitta den rätta tandläkaren. Haha

Anonym sa...

Ja precis...
Smakar det så kostar det!
Tyvärr...