fredag 4 maj 2007

V. 18 FREDAGSFYRAN - KÖNSFIXERAT?

Här kommer mina svar till FREDAGSFYRAN:
Huuu ... vad svårt. Känner mig så oerhört stereotyp just nu!

1. På vilka sätt är du typiskt manlig?
En god ledare, beskyddande, trygg, stabil som en klippa, men mest beror det nog på min flint och min håriga kropp *ler*

2. På vilka sätt är du typiskt kvinnlig?
En liten fjolla inom mig finns det säkert. Har börjat lipa till filmer. Är annars väldigt förtjust i barn och har en stor tröstande famn för alla

3. Känner du dig övervägande manlig eller kvinnlig?
Denna var enkel: Manlig (skulle inte våga svara något annat heller)

4. Om du kunde välja vilket kön du skulle återfödas som, vilket skulle du välja?
Jag har i många år skojat och sagt: "I mitt nästa liv ska jag bli en kvinna ... och då ska jag bli lesbisk" Hade jag varit kvinna hade jag troligtvis ägnat på tok för mycket tid för min egen hälsa och välstånd med att utforska min kropp

1 kommentar:

Anonym sa...

Lämnar en hälsning på fredagsfyran inlägget... hehe