torsdag 7 juni 2007

V.23 LYCKA


Det finns ju så otroligt mycket som gör mig lycklig, men just nu är det mest min fru och dotter. Bilden får symbolisera framtiden. Vår dotters hand kommer bli lika stor som sin mammas och kanske kommer hon även att bära en lika fin vigselring som sin mamma. Oavsett vems hand det handlar om så är de lika sköna att hålla i. Dotterns hand är alltid varm och mjuk och frugans hand är trygg och full av kärlek att hålla i. Sånt gör mig lycklig. Alla borde få ha en hand att hålla i.



4 kommentarer:

Anonym sa...

Så snyggt gjort med bara ringarna i färg, och resten svartvitt! Dina bilder är ö h t väldigt bra, jag gillar de med struktur bäst av alla tisdagsteman, tror jag.

Anonym sa...

Riktigt fin bild! Blir lite rörd av sånna här bilder, börjar tänka på framtiden... Gillar även jag att det bara är ringarna som är i färg det gör att stämningen blir helrätt!

-Anne- sa...

Håller med föregående kommenterare - snygg bild.

gittan sa...

Mycket vacker bild! För å inte tala om texten under! Lycka till framöver!