fredag 1 juni 2007

V.22 FREDAGSFYRAN: SOMMARKÄNSLOR

Tema: Sommarkänslor

1) Får du ångest om du sitter inomhus en solig dag?

Absolut inte. Jag älskar visserligen sol och värme, men har en oförmåga att få städlust vid fint väder. Sen kan det ju vara skönt att komma in i svalkan om det är för varmt.

2) När börjar respektive slutar sommaren enligt dig?

Den kommer och slutar med värmen. Blir det inte riktigt varm under sommaren så man kan bada vill jag inte kalla det för sommmar.

3) Vilka saker är ett måste för en “riktig” sommar?

Ett bad i saltvatten. Jag är ursprungligen från västkusten då detta var ett naturligt inslag, men idag bor jag 15 mil inåt landet så då blir inte de salta baden lika naturliga.

4) Har du någon gång inte längtat till sommaren?

Nej, inte vad jag kommer ihåg. Jag brukar längta till sommaren. Kanske mest för att det är så förknippat med semester!

Inga kommentarer: